יום שלישי, 9 באוגוסט 2016

נעלי עקב בגוף ראשון


 

אוֹי וַאֲבוֹי לנו לנשים! למה לנו מדורי הנשים בעיתונות!? למה?! 

אולי זה באמת הגיל, ואולי זו הרגשת חוסר השייכות התמידית שמלווה אותי בכמעט כל מצב נתון מאז ומתמיד, אבל הגעתי למסקנה שאיני חלק מהאוכלוסייה הזו שנהוג לקרוא לה "נשים". לפחות בכל הנוגע למדורי הנשים בעיתונות.

הבעיה היא שאני גם לא שייכת לאוכלוסיית הגברים. אבל גם אינני משהו באמצע, אני לא אנדרוגנית, גם לא טרנסג'נדר. אפשר לומר שאני די אישה מבחינת ג'נדר, לא לסבית, לא נוהגת להתלבש כמו גבר בסתר, ואיני משאירה את קרש האסלה למעלה (100% סיכוי שאיני גבר). אני פשוט חרדתית ובשלה. אבל מי מקטלג?

פפיון גוף*. כן. נשים ככה מרשימות כיום בני זוג. כן. סרט סאטן גמיש שנקשר על הגוף בתור פפיון ענק, כמו באריזה של מתנה. 

הבד מכסה בקושי רק את הציצי וקצת את האזורים המוצנעים. אני שואלת: אם כבר להיות חפץ, למה מתנה?! לא עדיף להיות חפץ יקר?! מה זה פה, מבצע?! זו דוגמה מובהקת של פער דורות. כשהיתי צעירה, ההחפצה הייתה הרבה יותר בסטייל!

למשל, אם בחור היה משלם לך על בקבוק קטן של קוקה קולה במסיבה, אז את היית חייבת לרקוד איתו. אם זאת, אני הייתי שותה את הקולה ורוקדת עם הבחור רק אם הוא היה מוצא חן בעיני (ללא קשר לשתיה). 

ידעתי שאני מפרה את החוזה הפסיכולוגי, שאחד מסעיפיו הוא "הגבר הוא זה 'המשיג' את האישה והיא זו 'הנותנת'"; אבל גם ידעתי שאף אחד לא יתבע אותי. היום החוזה הפסיכולוגי כנראה שהשתנה, על פי הבד-סאטן-גמיש-פפיון- האישה היא זו שמשיגה את הגבר על ידי החפצה עצמית. טוב, אולי השינוי הוא רק סמנטי.

להלן פנינה לקוחה ממדור נשים אחר:

"אם ה-power suit עושה את ההבדל עבור גברים, נעלי העקב עושות את ההבדל עבור נשים. נעלי העקב כסוג של שריון. אישה שיכולה להתמודד עם אי הנוחות של נעילת נעלי עקב שעות ממושכות ביום ולבצע את עבודתה כנדרש, יכולה לעשות הכל. היא שווה לגברים סביבה, ולא רק כי היא מגיעה לגובה שלהם, פלוס מינוס. כי היא אדם בוגר ובשל בעל יכולות מרשימות. בנקודה הזאת בחייה, היא רחוקה מהילדה בנעלי בובה ומהסטודנטית בסניקרס שהיא הייתה. כמו כן גם מכל עקרת בית בכפכפיה. גובה העקבים משקף סטטוס גבוה. נוחות לכל הרוחות. כשם שבעבר, נעלי עקב הרחיקו נשים מהבוץ, כך גם היום הן מרוממות אותן. אישה שבטוחה בבחירת האופנה שלה, תעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. תקרת הזכוכית פחות גבוהה עבור אישה בעקבים...בנוסף על כך, המדע הוכיח - גברים מוצאים עקבים גבוהים סקסיים. *"

על זה נאמר: "אישה עונדת את דמעותיה כתכשיט". מי שאמר את המשפט זה אינו ידוע. ברור, מי ירצה שידעו שהוא אמר את זה? העצמה נשית במיטבה. אההה...נשים נשים!

הקיצור, אולי נשים לא רק שמתבגרות, אלא גם שמתבקרות. כלומר, הופכות עם הגיל למבקרות, לטוב ולרע, ומפעילות ביקורת חיצונית, פנימית, צדדית...רגע! אם "גיל" הוא גם:
"טוב על הלב", "טוב על הנשמה", "צהלה", "רון", "רינה", "שמחה"...אז למה באסה???! 

אולי זה לא ש"נשים" מתבקרות, אלא רק אני שמתבקרת? הרי כבר אמרנו שאני לא נכללת באוכלוסיית הנשים. 

כפי שאוסקר וולד אמר -בספר "תמונתו של דוריאן גריי"-: "המעולה, כמו גם הנחותה שבביקורת, היא מעין אוטוביוגרפיה." נו טוב, סיני עתיק כבר אמר את זה קודם: "אמור לי אילו הן נעליך, ואומר לך מי אתה", ואם לא, תשאלו את סינדרלה. נכון שהוא התכוון לגבר, אבל זה לא משנה, יכול לתפוס גם עבורי. 

ואתם יודעים מה...איזה חרדתית ואיזה נעליים?! נעלי עקב כמובן! אחרי הכל, מי רוצה להיות "עקרת בית בכפכפיה"?



*
http://www.mako.co.il/women-sex_and_love/Article-
c300eb6170a6651006.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1758979194
*
http://fashion.walla.co.il/item/2985336



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...